jdb1

Joop de Boers kreeg zijn bekendheid door de vele creatieve nationale en internationale Awards voor baanbrekende reclameconcepten. Hij is de bedenker van het Duo Penotti concept en nog vele andere prijswinnende concepten die ook een commercieel succes waren en zijn. Zoals voor KPN, Spaans Verkeersbureau, Heineken, MAG Shoes, Botel Amsterdam en nog vele andere merken. Hij werkte bij grote internationale, creatieve reclamebureaus in zowel Amsterdam, Londen, Stockholm, Brussel als New York en richtte het succesvolle reclamebureau HLPB op. Daarnaast is hij bedenker van diverse baanbrekende creatieve cursussen en gaf les aan de Rietveld Academie en de Willem de Koning Academie. Hij ontwikkeld op maat gesneden creatieve inCompany cursussen voor het communicatie-bedrijfsleven. Joop is Speaker bij diverse bedrijven, Hoge Scholen en Universiteiten met als onderwerpen Creativiteit, Innovatie, Maatschappelijke Ontwikkelingen en hoe je die kan beïnvloeden met creativiteit. Joop is de bedenker en ontwikkelaar van De Consumens en geeft daar voordrachten en cursussen over. Hij ontwikkeld nieuwe bedrijfsconcepten en is daarbij een disruptive Innovator. Hij schreef het boek EERSTE HULP VOOR CREATIVITEIT en het boek 8 seconden per dag werken. Joop is volgens vele een Visionair en verrast met onconventionele concepten en strategieën voor Mens, Merk en Bedrijven. Hij zat in vele jury’s op het gebied van creativiteit (ADCN), Fotografie en in de Film en Animatiewereld zowel nationaal als internationaal. Joop is een grenzeloos inspirator, maakt mens en bedrijf aantoonbaar creatiever en succesvoller.